søndag 20. september 2009

9 måneder i dag!


Tiden går jammen fort. Mamma vil at den skal gå litt saktere da, men sånn er det.
Jeg har lært mye, og nå holder jeg på å lære meg å krabbe - jeg ruller rundt nå og kommer meg fremover da, men jeg har begynt å løfte på rompa. Og så har dem to tennene mine kommer orentlig opp da - mamma prøver å ta bilde av dem men det er ikke enkelt. Ikkie vil jeg åpne munnen heller. Jeg elsker å bite på alt mulig og her fikk jeg tak i fjernkontrollen - det var vist ikke lov å bite på den. En annenting som også er litt dumt med tenner er at jeg av og til biter mamma i puppen når jeg skal ha litt "drikke" det gjør vondt det for mamma. Jeg kan ikke no for det egentlig, jeg bare koser meg jeg.
En annen ting mamma prøver på hele tiden er å få meg til å le sikkelig, og det klarer hun når hun lager en spesiell "brrrrrrr" lyd og da tuller og tøyser vi - med ikke det heller klarer mamma å filme.


Så må jeg skryte av meg selv - jeg har begynt å sove hele natta fra 20 til 7.30 ! Og så sover jeg bare en lang lur på dagen. Da er jeg vel flink? (jeg har hvertfall gjort det i tre dager nå)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar