tirsdag 16. juni 2009

I natt sov jeg - hele natta :)


Nå har jeg vært sikkelig flink syns jeg da :) I natt sov jeg veldig godt. Jeg la meg kl åtte i går kved og så sov jeg hele natta. Det er første gangen jeg har vært så flink. Jeg våkna ikke før kl 6.30 og da var jeg blid som ei sol. Smila pent til mamma - og så fikk jeg pupp - det var godt med mat da.

Etter på fikk jeg grøt av pappa. Så var jeg våken en liten stund og fikk stell og ny tørr bleie.

Kl 9 så sov jeg en liten stund ... og så var jeg våken og leka litt sammen med mamma....... jeg bruker å spise grønnsaksmos ca kl 11.30 - og da blir jeg god og mett, så da tar jeg en liten blund igjen på ca 1 time..... jeg har blitt flink til å spise mat nå - så nå vokser jeg fort.

Når jeg våkner igjen skal jeg kose meg sammen med mammna og så skal vi på trilletur. Og når jeg kommer hjem skal jeg smake på fruktmos for første gang. Jeg er ikke så fornøyd med bare pupp helt frem til jeg skal ha grøten min i kveld kl 19, så da må jeg smake på noe annet og se om jeg blir fornøyd med det. Gleder meg hvertfall til å spise grøt i kveld. Nam nam...... og så skal jeg prøve å sove hele natta i natt også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar