lørdag 20. juni 2009

1/2 år i dag


Oi nå har tiden gått veldig fort. I dag er jeg 6 måneder. Og slik ser jeg ut i dag ....

Jeg har utviklet med mye på denne tiden. Nå kan jeg ligge på magen en stund uten å bli sinna. Jeg kan aktivisere meg selv -plukker opp og strekker meg etter leker. Jeg har også begynt å pludre og lage mange lyder. Jeg har også begynt å le ordentlig - jeg er faktisk veldig kilen.... Jeg har også oppdaget tærne mine. Men jeg klarer ikke å dem helt opp til munnen ennå.

Eller så har jeg blitt flink til å spise mat. Jeg spiser grøt om morgenen og om kvelden. Og så spiser jeg middag midt på dagen. Jeg har også smakt litt på fruktmos - det er litt surt, men det er litt godt også.
Jeg er ennå veldig glad i puppen så jeg vil ikke ha flaske eller kopp. Men jeg får øver mer på det etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar