søndag 13. desember 2009

Første dag uten pupp ?


I dag da jeg våknet var jeg så blid som en sol :) Jeg sov helt frem til kl 8.45, og jeg gråt ikke en gang som jeg pleier å gjøre. Så da tenkte mamma at pappa bare kunne ta meg ut på kjøkkenet og gi meg frokostgrøten min og litt melk på flaska. Jeg har jo smakt sånn melk før og det liker jeg veldig godt. Jeg kosa meg sikkelig med frokosten og jeg masa ikke etter pupp når mamma kom inn for å se hvordan det gikk.


Eller så har jeg fått opp 4 tenner nede no, og så holder dem to tenne oppe på å komme frem. Mamma er nok glad for at jeg slutter med pupp nå fordi jeg har begynt å bite litt mere nå - Jeg har blitt mye flinkere å spise brødskive også - jeg er jo snart 1 år !

Mamma var nok litt vel optimistisk når hun trodde at jeg hadde slutta med pupp - jeg må jo ha det som er så godt, og mamma var jo lett å overtale - kosa meg jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar