onsdag 29. juli 2009

Grønt i karmen

Da har endelig mor fått kjøpt seg potteplanter til vinduskarmen sin. Flott ble det og det gjorde seg med fargerike potter. Jeg fikk god hjelp av mine små til å velge planter. Det ble hele fem stykker - det går jo ann det når det er på IKEA en handler.

Vi måtte jo dit en tur likevel. Ungene måtte ha seg litt nytt sengetøy - Prinsesse, Sabeltann, og Svampe Bob sengetøy har blitt for barnslig. Så ble det fargerike sengetøy med rundinger, firkanter og blomster på i stede.

En finner alltid noe en må ha - ikke alltid fordi man trenger det, men fordi en bare må ha en slik i tilfelle.

Til slutt en advarsel:
Hold dere unna IKEA seint på ettermiddagen under Norway Cup, det er alt for mange forvirra kjerringer og fjortisser der som bare går og virrer og lager unødvendig lang kø

4 kommentarer:

  1. Er ikke bare når det er Norway Cup, Anja. Generelt er IKEA et møkkasted å være i fellesferien når det er gråvær. Sikkert når det er fint vær også, men det har jeg ikke prøvd.
    Fine planter forresten, grønt i vinduskarmen gjør seg alltid.
    CK

    SvarSlett
  2. IKEA er et mareritt uansett spesielt når en har med seg tre unger og en mann som hater andre mennesker som ikke er "siviliserte". Men ellers er IKEA bra pga at men finner det man trenger til hus og hjem. Nå må vi ha et kjøkken skap... hihi

    SvarSlett
  3. Jeg hadde dradd uten mann og barn jeg da. Men det er fordi jeg har mer enn nok med meg selv når jeg er der...
    Var det da du var der istad du fant ut at du skulle ha kjøkkenskap? Er lett å bli fristet til å kjøpe en del stæsj ja :D

    SvarSlett
  4. DEm nye tallerkene er for store til kjøkkenskapene vi har. Og så er det ikke nok plass i skapene til alt vi har fra før heller

    SvarSlett